FAQ
Jeżeli masz więcej pytań, skorzystaj z formularza kontaktowego.
Chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
Jak się przygotować do pierwszej konsultacji online?
Po umówieniu się na konsultację otrzymasz maila z linkiem do formularza, który należy wypełnić. Jest to wywiad zdrowotno-żywieniowy, dzięki któremu Dietetyk może zapoznać się z Twoimi problemami zdrowotnymi, jak i oczekiwaniami. Oprócz formularza przygotuj swoje wyniki badań z ostatnich kilku miesięcy. Mogą być to skany lub pliki PDF. Listę badań otrzymasz mailowo po umówieniu konsultacji. Jeżeli nie masz aktualnie wszystkich wyników, część z nich możesz wykonać po wizycie. Gotowe dokumenty należy odesłać na adres mailowy Poradni minimum 24 h przed terminem konsultacji. Przygotuj także pytania, jakie chciał(a)byś zadać dietetykowi. Po opłaceniu konsultacji otrzymasz link do rozmowy w Teams.
Czy mogę płacić poprzez BLIK?
Tak, dopuszczamy płatność przelewem lub BLIKiem na telefon.
Czy są możliwe zwroty?
Tak, ale tylko do momentu przesłania materiałów. Po wysłaniu materiałów nie ma możliwości zwrotu.
1. ZASADY PŁATNOŚCI I ZWROTÓW
2. KONSULTACJA ONLINE
Czy muszę instalować specjalny program, by wziąć udział w konsultacji?
Nie musisz niczego instalować, wystarczy że klikniesz w przesłany link.
Czy na pierwszej konsultacji otrzymam zalecenia i dietę?
Na pierwszej konsultacji otrzymasz ustne zalecenia i wskazówki. Dokładny plan żywieniowy i suplementacyjny oraz szczegółowe zalecenia w formie pisemnej są przygotowywane w oparciu o wywiad, informacje z konsultacji oraz analizę wyników badań. Zostaną one przesłane do 10 dni roboczych od daty zakupu pakietu.
3. PAKIETY
Kiedy otrzymam jadłospis i zalecenia?
Czas oczekiwania na materiały po pierwszej konsultacji wynosi do 10 dni roboczych od daty zakupu pakietu, pod warunkiem, że przesłałeś wszystkie niezbędne wyniki badań. W miarę możliwości staramy się skrócić czas oczekiwania.
Czy mogę zmieniać dowolnie produkty z diety?
Zamiana produktów jest dozwolona, ale przy tym należy trzymać się wskazówek umieszczonych w zaleceniach, które otrzymasz.
Czy muszę wykupić zaleconą suplementację?
Zakup suplementacji jest dobrowolny, aczkolwiek jeśli został zlecony przez dietetyka, to oznacza, że dane preparaty są skuteczne i ważne w procesie zdrowienia. Jeśli masz wątpliwości co do suplementacji, możesz wyjaśnić te kwestie z dietetykiem mailowo bądź podczas konsultacji kontrolnej.
Czy w cenie pakietu jest kontakt telefoniczny?
Nie, opieka jest zapewniana poprzez kontakt e-mail i/ lub WhatsApp (w zależności od wybranego pakietu) – w jej skład wchodzą wiadomości pisane i/lub nagrywane głosowo, a także rozmowy video podczas konsultacji kontrolnych. Na życzenie klienta jest możliwość konsultacji bez włączonej kamerki.
Jaki jest czas odpowiedzi na wiadomość?
W 90% przypadków dietetyk odpowiada na wiadomości tego samego dnia, lub do dwóch dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach czas może wydłużyć się do 3 dni roboczych.
4. KONSULTACJE KONTROLNE
Jak często odbywają się konsultacje kontrolne?
Konsultacje kontrolne odbywają się co 4 tygodnie. W sytuacjach losowych czas ten może ulec zmianie. Terminy konsultacji są ustalane z dietetykiem z minimum 2 tygodniowym wyprzedzeniem.
Czy można odwołać konsultację kontrolną?
Konsultację kontrolną można odwołać bez konsekwencji najpóźniej 24h przed jej planowanym terminem. Odwołanie konsultacji kontrolnej w dniu, na który była zaplanowana, wiąże się z tym, że wizyta przepada.